NextLevelLife

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-08-11 22:30:36

KubuS
Administrator
Dołączył: 2018-08-11
Liczba postów: 15
WindowsChrome 68.0.3440.106

San Andreas Medical Department

Skład San Andreas Medical Departmentent
Dyrektor Szpitala


Zastępca Dyrektora





Profesor



Doktor

@Pixel.

Ordynator Chirurgii



Ordynator Interny

----

Ordynator SOR"u

----

Ordynator

----

Młodszy Ordynator

----

Starszy Specjalista

----

Specjalista

----

Młodszy Specjalista



Lekarz Specjalistyczny



Lekarz Chirurgii


Lekarz Ratunkowy


Ratownik Medyczny



Pielęgniarz


______________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

☀ - Członek frakcji na zwolnieniu

✖ - Członek frakcji zawieszony

✎-Członek frakcji powołany do egzaminu

______________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________



______________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________

Wiadomość dodana po 34 s:
Regulamin frakcji San Andreas Medical Department

SAMD - San Andreas Medical Department jest frakcją na serwerze 4Life zajmującą się odgrywaniem roli Ratownictwa Medycznego.

(I) Rekrutacja

1. Członkiem SAMD można zostać wyłącznie w drodze rekrutacji.

2. Rekrutacja składa się z trzech etapów: napisania podania, następnie rozpoczęcie akademii i zakończenie jej.

3. Od kandydatów na członków wymagane jest:

- Wiek minimum 13 lat.

- Staż minimum 50 godzin przegranych na serwerze .

- Sprawny komputer i mikrofon.

- Posiadanie komunikatora głosowego Mumble.

- Posiadanie Discorda

- Posiadanie na forum konta zsynchronizowanego z kontem serwerowym.

- Wyczerpujące podanie.

4. Wyniki 1 etapu rekrutacji są ogłaszane nie później niż w terminie 7 dni od jej zamknięcia.

(II) Akademia SAMD

1. Członkowie Akademii SAMD mają rangę Pielęgniarza.

2. Akademia SAMD trwa nie dłużej niż 4 tygodnie.

3. Aby zaliczyć Akademię i zostać pełnoprawnym członkiem SAMD należy:

- Zaliczyć wszystkie szkolenia.

- Zdać egzamin składający się z części teoretycznej i praktycznej.

4. Członkowie Akademii SAMD mogą poruszać się pojazdami akademickimi po zaliczeniu odpowiednich szkoleń:

- Na patrol - po zaliczeniu szkolenia z topografii i prowadzenia pojazdów.

- Wypadek - po zaliczeniu szkolenia z pierwszej pomocy, wyłącznie pod nadzorem pełnoprawnego Członka SAMD.

- Punkt medyczny  - po zaliczeniu szkolenia z tworzenia punktów medycznych i tworzenia  zabezpieczeń, wyłącznie pod nadzorem pełnoprawnego Członka SAMD.

5. Czynności zabronione:

- Członek Akademii nie może wykonywać samodzielnie czynności na miejscu wypadku.

- Członek Akademii nie może poruszać się pojazdami przeznaczonymi do użytku dla pełnoprawnych Członków SAMD.

- Zakazane jest również bycie AFK w trakcie służby dłużej niż 60 sekund.

- Członek Akademii nie może napisać podania do innej frakcji będąc w składzie aSAMD.

- Członkowie Akademii mogą być karani za nieprzestrzeganie regulaminu.

6. Zakazane jest używania pachołków, barierek oraz dysków do celów innych niż:

- Szkoleniowe.

- Zabezpieczenia miejsca działań SAMD.

- Członkowie Akademii mogą być karani za nieprzestrzeganie regulaminu.

7. Dla Członków Akademii przewidziano następujące kary:

- Ostrzeżenie.

- Bieg karny.

- Zawieszenie - zakaz służby poza szkoleniami.

- Wydalenie z Akademii.

(III) Członkostwo

1. SAMD jest służbą mundurową, w związku z czym obowiązuje hierarchia stopni służbowych.

2. Awanse przyznawane są nie częściej niż raz na tydzień.

3. Awansem nagradzane są osoby z najwyższą aktywnością, wiedzą, ilością pochwał.

4. Przydziały pojazdów, maszyn lotniczych oraz skinów określone są w osobnych tematach w dziale Szpital SAMD. Członkowie SAMD są zobowiązani do przestrzegania w/w przydziałów.

5. Członkowie SAMD muszą dołożyć wszelkich starań aby czynności przez nich prowadzone były zgodne z realnym ich wykonywaniem.

6. Członek SAMD któremu zostanie nadana kara serwerowa ma obowiązek zgłosić to członkowi zarządu lub w odpowiednim temacie do tego przeznaczonym.

7. Członek SAMD podczas wykonywania służby ma obowiązek przebywania na kanałach frakcyjnych lub kanałach służb mundurowych (Lub za zgodą zarządu,na innych kanałach).

8. Członek SAMD może przebywać w pojeździe frakcyjnym SAFD, oraz ratownicy SAFD, mogą przebywać w autach frakcji SAMD.

9. Członkowie SAMD uprawnieni są do:

- Samodzielnego pełnienia służby.

- Nadzorowania członków Akademii.

- Tworzenia punktów medycznych.

- Patrolowania terenu gry.

- Udzielania pomocy osobom w stanie nagłego zagrożenia życia i zdrowia.

- Wzywania i komunikowania się z innymi frakcjami.

- Uzupełniania zdrowia innych graczy za pomocą sprayu.

10. Członkowie SAMD mogą ponadto ubiegać się o przyznanie rangi Egzaminatora.

11. Egzaminator uprawniony jest do prowadzenia oficjalnych szkoleń oraz egzaminów Akademii SAMD.

12. Przyznanie rangi Egzaminatora odbywa się na podstawie pozytywnej opinii zarządu.

13. Każdy Członek może przynależeć do podjednostki GOPR. Zasady tam panujące określone są w osobnym Regulaminie.

14. Członkowie SAMD mają zakaz ubiegania się o stanowisko w innej frakcji na serwerze 4Life oraz innych serwerach RPG/RP.

15. Członkowie SAMD mogą opuścić służbę (odejść) w dowolnym momencie na własne życzenie.

16. Po opuszczeniu służby możliwy jest powrót do struktur SAMD z pominięciem procesu rekrutacji na rangę niższą niż przed odejściem, jednak nie wcześniej niż po 7 dniach od opuszczenia Frakcji.

17. Zarząd może nakazać osobie powracającej ponowne zdanie Egzaminów.

18. Za nieprzestrzeganie Regulaminu Zarząd może nałożyć następujące kary:

- Rozmowa dyscyplinarna.

- Bieg dyscyplinarny.

- Zakaz prowadzenia pojazdów.

- Ostrzeżenie.

- Zawieszenie w prawach członka - po uzyskaniu 3 ostrzeżeń lub w przypadku dużego naruszenia regulaminu.

- Degradacja.

- Wydalenie ze struktur SAMD.

- Inne.

19. Każdy pracownik frakcji SAMD jest zobowiązany do aktywnego uczestniczenia w życiu frakcji. Pełnoprawny pracownik (z zarządem włącznie) jest zobowiązany do przepracowania minimalnego progu normy (ustalonej w dniu 16.07.2018) wynoszącej 350 minut tygodniowo. Wyjątkiem do tego jest urlop lub zawieszenie.

20. Pracownik frakcji SAMD jest zobowiązany do zgłaszania wszelkiej aktywności na służbie przez czat frakcyjny (zgłaszanie rozpoczęcia służby, zgłaszanie wyjazdu etc.).

21. Każdy członek frakcji SAMD zobowiązany jest do poszanowania munduru oraz pojazdów służbowych. Po zakończeniu czynności służbowych pojazd służbowy powinien zostać odstawiony na przydzielone do niego miejsce parkingowe w stanie nienaruszonym oraz zatankowany według ustalonej normy (140L). W przypadku złamania tego punktu regulaminu ukarany zostanie ostatni kierowca pojazdu.

22. Członkowie SAMD mają całkowity zakaz nagrywania, jak i tworzenia transmisji na żywo (tzw. stream'ów) z życia, pracy frakcji.

(IV) Kary

1. Każdy członek frakcji SAMD który zostanie ukarany banem na służbie na okres dłuższy niż 14 dni zostanie zwolniony dyscyplinarnie.

2. Każdy członek frakcji SAMD który zostanie ukarany banem poza służbą na okres dłuższy niż 30 dni zostanie zwolniony.

3. Gdy członkowi frakcji SAMD zostanie nadana kara serwerowa na służbie zostanie on zawieszony na okres 2 razy dłuższy niż czas trwania kary serwerowej.

4. Gdy członkowi frakcji SAMD zostanie nadana kara serwerowa poza służbą zostanie on zawieszony na czas trwania kary serwerowej.

5. Członek SAMD, który złamie punkt regulaminu 4.5, 2 godziny od nadania kary zostanie zawieszony na okres podwójny czasu trwania kary serwerowej.

6. Członek SAMD, który złamie punkt regulaminu 3.19 po raz 3, zostanie zwolniony.

7. Członek SAMD, który złamie punkt regulaminu 3.22 zostanie zwolniony dyscyplinarnie, jednocześnie zasili czarną listę frakcji.

(V) Zarząd

1. Zarząd zajmuje się kierowaniem Frakcją.

2. Członkiem Zarządu może zostać osoba o stażu frakcyjnym nie krótszym niż 1 miesiące.

3. Członkowie Zarządu wybierani są przez Dyrektora oraz Zarząd frakcji po zasięgnięciu opinii Członków SAMD.

4. Od decyzji Członków Zarządu przysługuje odwołanie do Dyrektora Frakcji.

5. Zarząd zastrzega sobie prawo do modyfikacji Regulaminu, jednak zobowiązany jest poinformować Członków SAMD oraz Akademii z 12-godzinnym wyprzedzeniem o planowanych zmianach.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
miamirp - glob-trans - droga-artysty - eralkware - sge